cum ne putem proteja impotriva stresului

Afecţiuni

Cum ne putem proteja împotriva stresului?

Bineînţeles, cel mai bun mod este să reducem stresul şi implicit factorul ce îl produce. Pentru a face asta, mai întâi trebuie să recunoaştem simptomele stresului.

Acestea variază de la un individ la altul, dar include în comun:

  • dificultatea de a dormi;
  • oboseala;
  • supraalimentarea sau alimentarea insuficientă;
  • depresia;
  • nervozitatea sau iritabilitatea.

De asemenea poţi ajunge să fumezi mai mult sau să bei mai mult pentru a încerca să controlezi stresul, şi mulţi oameni ajung să facă abuz de droguri.

Conform NIMH (The National Institute of Mental Health – Institutul Naţional al Sănătăţii Mintale) unul dintre cele mai bune modalităţi de a elimina factorul stresant este de a avea susţinerea celorlalţi, a prietenilor, a familiei sau organizaţiilor religioase. Dacă un individ simte că nu pot face faţă stresului, au gânduri de sinucidere sau devin consumatori de droguri sau alcool, pentru a încerca să controleze stresul, organizaţia recomandă ca aceştia să ceară ajutorul unui specialist în probleme psihice.
Exerciţiile fizice pot fi un ajutor eficace împotriva stresului. Clinica Mayo, explică că activitatea fizică creşte producerea unui sentiment bun şi a unor neurotransmiţători către creier, numiţi endorfine. Exerciţiile pot fi asociate de asemenea cu reducerea simptomelor depresiei şi cresc calitatea somnului.

The American Psychological Association (Asociaţia Psihologică Americană) propune câteva modalităţi care să ne ajute să ne descurcăm în situaţii stresante:

  • să vorbim mereu pozitiv: aceasta transformă gândurile negative în unele pozitive. În loc să spui „nu pot face asta” spune “o să fac tot ce pot”. Răspunsurile negative cresc nivelul stresului.
  • piedici urgente ale stresului: dacă începi să te simţi stresat, numără până la 10 înainte de a vorbi, respiră adânc de câteva ori şi fă o plimbare.
  • caută plăcere: angajează-te în activităţi care îţi plac, acestea sunt foarte bune pentru a elimina stresul. Fă-ţi un hobby, uită-te la un film sau ia masa cu prietenii.
  • relaxare zilnică: învaţă câteva tehnici de relaxare. Meditaţia, yoga şi Tai Chi au demonstrat că pot reduce nivelul stresului.

Iar ca suport natural al întregului organism noi îţi recomandăm cu încredere un produs naturist, fără efecte secundare şi contraindicaţii. Mai jos îţi vom reda pe scurt câteva din aceste beneficii

Un aliat de nădăjde în perioadele tulburi este Deep Green Puterea Naturii – capsule din suc de ovăz verde

Acest aliat este un supliment nutritiv concentrat ce conţine toţi nutrienţii şi toate oligoelementele specifice ovăzului verde în proporţii fiziologice. Folosit în mod tradiţional pentru compensarea carenţelor nutriţionale, în susţinerea capacităţii organismului de a funcţiona eficient şi de a desfăşura activităţi zilnice fără apariţia unor stări de oboseală.

Se mai foloseşte pentru consolidarea mentală generală. Şi ca suport cognitiv în situaţii stresante (în perioade de concentrare, învăţare şi memorare, pentru abilitate, vigilenţă şi adaptare în condiţii de stres). Se recomandă consumarea a două capsule de ovăz verde de trei ori pe zi timp de 2-3 luni. Se fac 2-3 cure pe an cu câte o lună pauză.
Despre proprietăţile ovăzului verde s-au scris mii de rânduri. Acest lucru s-a întâmplat deoarece acesta este o plantă care nu încetează, nici astăzi, să ne uimească. Folosit de mii de ani Avena Sativa (denumirea latinească a ovăzului verde) – este un aliment foarte hrănitor, bogat în proteine, şi mai bogat în vitamine.

De asemenea conţine o multitudine de minerale precum calciu şi magneziu cât şi oligoelemente precum siliciu, potasiu sau fier. Prezenţa acestor substanţe nutritive în capsulele din suc de ovăz verde Deep Green Puterea Naturii duce la buna dezvoltare a oaselor şi a dinţilor. Iar cele mai multe dintre mineralele vitale găsite în capsule sunt, de asemenea, necesare pentru menţinerea unui sistem nervos sănătos.

Capsulele din suc de ovăz verde Deep Green – Puterea Naturii sunt utilizate în mod tradiţional ca tonic nervos, pentru tratarea problemelor care implică depresia sau epuizarea nervoasă.

referinţe: articole scrise de Honor Whiteman – Medicalnewstoday „Stress: its surprising implications for health” şi Oana Rebenciuc „Remediul natural împotriva stresului, depresiei sau oboselii cronice”

Pentru mai multe informaţii puteţi citi şi: Stresul şi efectele lui asupra sănătăţii

Leave a Comment

Scroll Up